Krutrockens Musikförening

Evenemang & Aktiviteter

Krutrockens 50-talsfest

Krutrocken bjuder in till 50-talsfest på Bergmans Gjuteri i samband med Karlskoga Motorsportvecka! Det blir rockabillymusik på scenen av Moonshiners Rockabilly Trio. Mat och dricka finns från Gammelbacka Bryggeri och cruisingen firas med en riktigt bra fest där vi dansar och har roligt hela kvällen.

Biljetter finns att köpa på Tickster, https://www.tickster.com/sv/events/6etvmyz5v3h26jk/2022-06-15/krutrockens-50-talsfest.

Förköp 100:-

På plats 150:-

Varmt välkomna!

Krutrocken presenterar – Wolver på Gammelbacka

Teatralisk rock när den är som bäst! Med influenser från band som Muse och Queen har bandet skapat ett eget sound som slår knock out på publiken!

Biljetter finns på Tickster: https://www.tickster.com/sv/events/ec7vhyvvxavxgy3/2022-05-07/wolver-pa-gammelbacka

90-talet dansar in!

Äntligen dags för ett riktigt disco! Vi börjar redan 19:00 med förfest och mat från Gammelbacka Bryggeri och sedan kör vi igång discot vid ca 22:30. Det kommer finnas två barer med tidstypiska drinkar varav den ena baren kör mer alternativ 90-talsmusik. Vi välkomnar också Dj Micke och Dj Ulven som ska få oss i 90-talsstämning hela kvällen.

Klädsel: Partyklädsel men pris utlovas till bästa 90-talsoutfit!

Biljetter kan köpas här: https://www.tickster.com/sv/events/l1mpm8k27t7c6eb/2022-03-26/90-talet-dansar-in

Obs! Begränsat antal så först till kvarn!

Vintermetal

Den 18 december 20:00 kör vi igen och den här gången handlar det om dödsmetal och black metal.

Det här är en fest för medlemmar, våra band, volontärer och samarbetspartners. På scenen har vi förmånen att presentera:
Creeping Flesh
Crawl
Angra Mainyu
Medlemmar kommer in gratis, för övriga metalheads är inträdet 200:- och då ingår stödmedlemsskap! Köp era biljetter här: https://www.tickster.com/…/mjc16…/2021-12-18/vintermetal.

Krutrockens punkafton

Punken kommer till Karlskoga och nu är det dags för tuppkammar, nitar och öl! Vi ses på Gammelbacka för en härlig punkfest!

Våra medlemmar kommer in gratis, för övriga finns biljetter att köpa på Tickster.

Framträdanden av ReningswärketParadigmerJärncell.