TOTTA TRIBUTE CANADIAN CLUB feat. NIKKE STRÖM och BENGAN BLOMGREN

Vart: Red Brick Pub, andra våningen
När: 18 oktober på scen kl 20,00-22,00
Entre: 200 kr (medlem 120kr) Gärna jämna kontanter, vi tar även swish. Förbokning av biljett gäller endast efter bekräftelse av oss via mail och kan endast göras av medlemmar eller tidigare medlemmar i KGA Rock & Bluesförening samt Kristinehamns Blues på mejl : kgarockblues@gmail.com
OBS ! Begränsat antal platser OBS !
Vid Bordsbokning maila: restaurang@redbrickpub.se
eller ring på tel. 0586-30800 , förboka gärna vad ni vill äta.Karlskoga Rock & Bluesförening presenterar stolt , i samarbete med Red Brick Pub , denna hyllning till Torsten ”Totta” Näslund. Vi får höra Ljungbybandet Canadian Club tillsammans med Totta´s gamla vapendragare Nikke Ström och Bengan Blomgren framföra odödliga låtar från Tottas Bluesband´s gedigna repertoar.Canadian Club startade som ett tributeband till Totta. När dom en tid senare hörde av sig till Nikke och Bengan för en hyllningskonsert 2014 hängde dom på direkt. Canadian Club består av Thomas Einarsson (sång, munspel, gitarr), Tom Johansson (sång) och Peter Hjärpe (trummor)Dessa herrar backas upp av Bengan Blomgren, gitarrist med ikon-liknande status inom musik Sverige, men även en högt
respekterad gitarrist internationellt.Karlskoga sonen Nikke Ström, basist med en meritlista som en telefonkatalog och som blev Totta´s vapendragare under ca 40 år.Samt Erik Harrström på klaviatur som ni kanske har sett i Karlskogabandet ELS Bluesband.Vi i Karlskoga Rock & Bluesförening ser fram emot en nystart efter en tids stiltje på arrangemangsfronten. Speciellt nöjda är vi med Red Brick Pub som kompletterande samarbetspartner.

Varmt välkomna till en kväll i Torsten ”Totta” Näslund’s anda önskar
Karlskoga Rock & Bluesförening i samarbete med Red Brick Pub.

Ole Frimer Band (DK)

Plats : Gamla Pumphuset Karlskoga
Entré : 150 kr ( 120 kr medlem i Kga R&B )
OBS ! Kontant betalning i entrén OBS !
Entrén öppnar 19:00 . På Scen 20:00-c:a 22:00
Fullständiga rättigheter = 18 årsgräns. För bordsbokning / mat ring 0586-34500 / 0707282693

Ole Frimer Band från Danmark kommer till Sverige och vi får se dom spela live på Gamla Pumhuset där det blir en intim spelning .
Ole Frimer är en bluesman som varit med hur länge som helst och räknas som en av Danmarks stora bluesgitarrister med en cool spelstil . På keyboard spelar Niels Ole Thorning . På bas Jesper Bylling och på trummor Claus Daugaard . Alla är dom mycket rutinerade och erfarna duktiga musiker . Besök gärna deras hemsida för mer info : www.olefrimer.dk

Kom i tid och ät en bit mat och stöd din lokala livescen för mer bra blues live hos Karlskoga Rock & Bluesförening . Varmt välkomna !

Sofie Reed & Russel Jackson (USA, BB King)

Plats: Gamla Pumphuset
OBS ONSDAG 9 Augusti OBS
Entre : 150 kr (120 kr medlem i Kga R&B)
Obs kontant betalning Obs
ENTREN ÖPPNAR 18,30

ON STAGE 19,00-21,00
Fullständiga rättigheter = 18 årsgräns för bordsbokning ring 0586-34500 / 070-7282693 för info och förbokning av mat

Det är med kort varsel men stor glädje vi presenterar den Unika Sofie Reed som möter legenden Russell Jackson (BB King mm). Sofie Reed är bland det mest unika i root´s sammanhang man kan uppleva. Ursprungligen från Ludvika, Sverige, började Sofie sin musikkarriär i Minneapolis, MN i mitten av 80-talet. Hennes första spelning var som back-up sångerska med Sheila Charles, Ray Charles dotter, fortsätter med andra stora Minneapolis-musiker; Morris Hayes (Prince), Willy Murphy, Preston Reed och andra. De senaste åren har Sofie turnerat mest som ett internationellt ”one-woman band” med stomp-box, dulcimer, lap steel, harmonica och hennes hjärtliga röst och karismatiska charm. Memphis-födda Russell Jackson är en legend från 70-talets blues-scen i Chicago som arbetat med bland annat B.B. King, Buddy Guy, Bobby Rush, Charlie Musselwhite, Willie Nelson mm. Han turnerade uteslutande med B.B. King från 1979-1986, medverkade på fem live-album, bl.a en där han spelade in den första slapbasen på en live blues-inspelning.

Ny CD och turné – Sofie och Russell är en duo med banbrytande potential.

Kom i tid å ät en bit och stöd din lokala livescen.
Karlskoga Rock & Bluesförening

Karlskoga bluesfest 2017

Karlskoga Rock & Bluesfest Lördagen den 4:e Mars . 8 timmar Rock & Bluesfest med fem band . Allt från Billie Holliday till Jimmie Hendrix å Sven Zetterberg .

För artonde gången blir det Rock & Bluesfest i Karlskoga. Denna gången på Kupolen vid gamla folkparken. Välkänd mark där allt en gång började. 17,00-02,00 Kom i tid å ät buffé mellan 17,00- 19,00 .
OBS ! Buffe’n skall förbokas senast 28:e februari hos Nya Kupolen på telefon 0586-30700 OBS !

Entren öppnar 17,00

Entre 300, medlem 250

Gärna jämna kontanter i entren

Förköp Tickster, Direkten nöje och Rösebäcken cykel o motor.

I år kommer det bjudas på riktiga godingar såsom:

Honeyboy Slim & The Bad Habits
www.thebadhabits.se
Vi är ooootroligt glada över att få dylika ovanor på scenen i Karlskoga å en sak är säker, ovanor kan smitta. Denna smitthärd är oerhört kraftfull. Om Kokomo Kings rockar så höjjer Honey Boy nivån några snäpp till för nu är Rock”n”Rollen född.
This is Big beat, greasy guitars and gritty vocals!

Kokomo Kings
www.kokomokings.com
Nu är dom tillbaka utan elaka baciller som ändrade uppställningen 2015. Vi får se vem som skall leda sången denna gången och bloosa å rocka xxxxx av oss. ” This is Rock´n´Roll before Rock´n´roll was born” . Så sant som det är sagt. Kommer vi höra Boysen bränna av gitarrsolon sällan skådade, kommer Lanshammar riva ner väggarna med ståbasen ? Nyfiken ? By the way Martin Abrahamsson står för sång och andra gutturala strupljud denna gången.

The Walking Canes
Från Kristinehamn kommer The Walking Canes med Pia Rahmberg på ljuvlig sång Lars Calais på smäktande gitarr, Leif Johansson taktfasta trummor, Jesper Halling på elekrifierad ståbas å Conny Fallqvist med glittrande munspel mellan tänderna.
Inspirerade av BB King, Howling Wolf, Muddy Waters, Jimmy Reed, Janis Joplin m fl.
Klassiker, men dom har hittat sin egen väg att leverera dom på.

Blue Stompers
www.bluestompers.se
I Örebro hittar vi 40 och 50-talsdoftande BlueStompers. Ett underhållande band som spelar blues som alla gillar.
Musikaliskt befinner sig bandet i gränslandet mellan blues, tidig rock n’ roll och jump . Jump and jivin´jump, and jivin´ utlovas !

E.L.S. Band
www.facebook.com/elsbluesband
Erik.Lasse.Stig + Peter. Där har ni nästa blues,soulexport från Karlskoga . Ni kommer förstå detta när ni hör Stig´s souliga röst, Peters Hammond å Eriks kaggar å Lasse`s bas. Stig Petterssons ”Bad Boy” sätter sig som en gammal schlager i hjärnbalken och är förbannat svår att bli av med , skrev Björn Reimers i NWT.

Meny 1 nya kupolen

Buffe bokas före 28 Februari

Med reservation för ändringar. OBS 18 års åldersgräns

Hot Dog Taylor

Gamla Pumphuset 3 December
Entre : 150 kr (120 kr medlem i Kga R&B) Obs gärna kontant betalning Obs
Entren öppnar 19,00
On stage 20,00-22,00

Hot Dog Taylor
Citat från utrikisk recension:
”Superb Swedish blues band that describes its style as ‘juke-joint’. Ranges from simple amplified blues rounds to inspiring jump-blues that’s bound to get anyone dancing!”

Kvällens tema är Hot Dog, både för invärtes och utvärtes bruk.   Gissa kvällens bluesmeny !!!!!

Fullständiga rättigheter = 18 årsgräns
www.kgablues.se

Recension efter spelning i Borås 27/3 2009
Stadiga herrar tog sig friheter
Cookin’, Scandic Plaza – Hot Dog Taylor

Konsert. Det var så folkligt, festligt och fullsatt på Cookin’ på fredagen att vi nästan får hitta på ett nytt musikbegrepp, ”köpperbärsblues” kanske. För från Kopparberg kommer alltså Hot Dog Taylor, för första gången i stan, ett band rent legendariskt på landets stora bluesfestivaler med en musik som väl mest hör hemma i rhythm ’n’ blues-genren, tryggt förankrad i 50-talet, med en otrolig spelglädje och vilda kast, som då en Fats Domino direkt följdes av Nidälven som munspelssolo.

Fyra stadiga herrar med hög medelålder tog sig alla tänkbara friheter, från totalt orepeterat spel till att i sista avdelningen spela nästan inåtvänt, helt utan paus mellan låtarna och med djup blueskänsla, men ändå med total öppenhet inför det hela tiden fyllda dansgolvet.
Klarast lysande stjärna är gitarristen Mikael Kähäri som vi hört förr i Borås, nu med en teknik och djup särpräglad klang som är det närmaste jag hört Arthur ”Guitar Boogie” Smiths trollkonster. Ibland närmade han sig rentav 20-talets gitarrvirtuoser i houseparty-traditionen.
Sångaren, gitarristen och munspelaren Peter Gustavsson tycktes nästan fjärrstyrd av Kalle Kulas (Lennart Karlssons) djupt originella trumspel. Vild skruvmejseljakt utbröt när sistnämnde för första gången på 32 år spelade sönder virvelns sejarmatta. Basisten Mr Large (Lars) Andersson var en klippa i den förtätade ljudbilden.

Särskilt gladde en annan kopparbergare, Svenne Hedberg, nu musiklärare på Fristads Folkhögskola, med ett nästan Sonny Terry-intensivt munspelande i ett kort inhopp. En Toppenkväll.
Rolf Haglund

Några smakprov Facebook  , Hello Josephine  , Shake your moneymaker ,  Sweet talking mama

Lisa Lystam Family Band/ ELS Band

Vi stänger härmed förköpen och meddelar att det finns ett tjugotal inträden på plats. M.a.o. så har inte tåget gått ännu om ni saknar biljetter.

Band: Lisa Lystam Familyband samt E.L.S Band.

Plats: Gamla Pumphuset, Näset Karlskoga. Fullständiga rättigheter. Bluesmeny ring 0586-34500 / 070-7282693 för info och förbokning av mat.
Kycklingspett/bröd med currykycklingsås och 1 öl eller 1 glas Vin 100 kr eller Fläskfile’ Bearnese med kokt Potatis 119kr.

Tid:19,00-02,00

På scen 20,00 E.L.S Band. Ca 22,30-23,00 Lisa Lystam Familyband direkt från Oslo.

OBS  begränsat antal biljetter

OBS ! Förköpen är nu slutsålda . Ett 20 tal biljetter kommer att finnas i entre´n till försäljning mot kontant betalning 200 kr / 150 kr medlem .

OBS begränsat antal biljetter.

Grand opening av den korta höstsäsongen. Efter ett längre uppehåll pga lokalbrist är vi nu tillbaka på Gamla Pumphuset med en mycket exklusiv kväll.

Ni kommer bjudas på två fantastiska band med helt olika framtoning så kvällen kommer bli minst sagt varierad.

Den öppnas med det mycket kompetenta, lokala E.L.S Band. En del av er har nog hört grabbarna i bandet under många år men kanske inte i denna sättning.

Stig Pettersson visar vilken soulröst han har i Ellas ” I’d Rather Go Blind”, Peter Dahl vibrerar med sin leslieförstärkta hammond, Lasse Lövgren är stadig som en fura med basen och Erik Lindstedt sköter batteriet med bravur. Detta kan inte gå fel.

Andra inspirationskällor som kan nämnas är Jimi Hendrix, Stevie Ray Vaughan, Eric Clapton, Sven Zetterberg, Stevie Wonder och John Hiatt för att nämna några.

Lisa Lystam Familyband:

Efter deras förra besök på Gamla Pumphuset ( utsålt) så behövs väl knappast någon presentation .  Men en sak är säker , om dom var bra då så är dom ännu bättre nu.

Var på plats och ta emot dom när dom kommer direkt från Oslo.

Väl mött till en helkväll med god musik , god mat och gott sällskap på Gamla Pumphuset , Näset , Karlskoga.

Fullständiga rättigheter = 18 års åldersgräns. Bluesmeny ring 0586-34500 / 070-7282693 för info och förbokning av mat.

New album

Lisa Lystam Family Band

Lisa Lystam Family Band består av Lisa Lystam – Vocals, Fredrik Karlsson – Guitar, Matte Gustafsson – Guitar, Mikael Fall – Harmonica, Patrik Thelin – Drums, Johan Sund – Bass

E.L.S Band Konvolut

Nytt album ute nu

E.L.S Band består av Stig Pettersson Gitarr och sång, Lasse Lövgren Bas, Erik Lindstedt Trummor, Peter Dahl Hammond

Shoutin Red, Ellas Event 21/2

Söndag 21/2 2016 Kl 17,00  Shoutin´ Red

Plats:  Ellas Event, puben, Värmlandsvägen 8, Karlskoga

Tjugofyraåriga Shoutin’ Red är ett, relativt, nytt ansikte på den svenska blues och rootsscenen. Hon sjunger och spelar akustiskt med starka band i den tidiga bluesen och inspireras av artister som Memphis Minnie. Shoutin’ Red gör sig just nu ett namn på bluesscenen främst i Stockholm och har setts på bluesjammen i Hedemora, Fagersta och på Wirströms, St Clara och Stampen i Stockholm där hon gjort ett stort avtryck med sitt speciella sound och unika röst. Sommaren 2013 fick hon Jenny Bohman stipendium och deltog i Blues Summer Camp i Hedemora, där hon fick många kontakter, bland annat Brian Kramer, Bert Deivert, och Nikke Ström (Nationalteatern). Shoutin’ Red fick även ett stipendium från Centrum Fort Worden i Port Townsend, USA, för att åka på workshop och lära av USA’s ledande akustiska blueselit. Hon hyllades och välkomnades varmt av mentorer och musiker, bland annat Jerron Paxton, Dom Flemons (Carolina Chocolate Drops, US), och Eleanor Ellis. Resan fortsatte ner till Clarksdale, Mississippi där Shoutin’ Red spelade på flera jukejoints och klubbar. Även där mottogs hon med öppna armar, fick kontakter och ombads att komma tillbaka.

Ni som inte sett henne i Åmål eller på Karlskoga bluesfest 2015 får nu en ny chans att upptäcka detta stjärnskott. Shoutin`Red förflyttar oss till det tidiga USA med enbart sin gitarr och fantastiska röst. Att lyssna på denna talang ( förövrigt med anknytning till Degerfors) kan få vem som helst att få ståpäls.

Hitta mer här  http://www.shoutinred.com/

Entre : 150 kr (120 kr medlem i Kga R&B) Obs gärna kontant betalning Obs

Insläpp kl 17,00

On stage kl.18,00 och rundar av ca 20,00

Klicka här för smakprov

Bordsbokning per telefon vid mat 070-8582719 eller på mail ellasevent@hotmail.com  Fullständiga Rättigheter .

Helstekt fläskfilé med potatisgratäng 149kr    Förbokas
Pasta oxfilé gorgonzola 129kr                              Förbokas
Fika 39kr  Kaffe med alternativ muffins, kanelbulle, mjuk kaka.
Chicken Basket med pommes frites  – 99 kr
Nachos med salsasås -55 kr
Vårrullar med dipsås –50 kr
Pytt i panna med rödbetor –69 kr
felicia1 felicia6 felicia8

Karlskoga Bluesfest 5 Mars 2016

Karlskoga Rock & Bluesfest 5 Mars 2016
För sjuttonde gången i ordningen kan ni besöka Karlskoga Rock & Bluesfest. Denna gången är den tillbaka
på välkänd mark, gamla Wictoria numera Ellas Event ,Värmlandsvägen 8, Karlskoga.

NI kommer att bjudas på ett uppbåd av härliga artister såsom:

Thorbjörn Risager and the Black Tornados: http://risager.info/
Att kalla bandet för The Tornados är ingen underdrift. Man ser dom, sen hör man dom och sen är det bara att följa med i allt från soul, rock, funk, blues, boogie woogie, singer-songwriter i en alldeles egen mix men alltid med fokus på Thorbjörns fantastiska röst. Nominerade till British Blues Award 2014&2015, mottog Danish Music Award 2013&2014, vinnare avdet prestigefyllda “preis dr deutschen Schallplattenkritik Bestenliste 3/2014”. Släppt tio plattor på tio år, gjort över 700 konserter på lika många år i 20 länder. Så här kan man fortsätta i det oändliga.
För er som missat detta band och för er som upplevt det finns ingen återvändo. Come join the party

Virginia & Skybenders utgår pga sjukdom ersätter gör
Blueass Bluesband  www.facebook.com/blueass.bluesband
Dom har lirat ihop i över 35 år. Alla invalda i Swedish Blues Hall of Fame. Dom lirar energisk rocking rhythm and blues. Har dom kommit igång kan inget stoppa dom. Efter ca 5år är nya plattan klar som kan bli er ikväll 100 kr bring cash. Här kan det bli stage diving! Where´s the Donkey?

TJ & The Dudelinos: www.facebook.com/TheDudelinos
Å va ä dä undrar ni som inte hört dom. Slut ögonen, luta dig tillbaka & sug in 40 o 50s jump swing blues
tonerna med ett stänk av Chess/ Sun och helt plötsligt så ser du Little Walter, T-Boone Walker, Kim Wilson och Walter Horton köra alla klassiska stänkare som får dig att slå upp ögonen , sparka iväg stolen å greppa närmsta danssugna människa på dansgolvet. Grrrrooovy

The Factory Smokers Street Revue: www.facebook.com/The-Factory-Smokers-street-revue-211291828911788/

Cigarbox trashblues!!!!! Kan inte bli en bättre beskrivning. The Factory Smokers Street Revue är ett Stockholmsband som spelar tung, gungande, skitig blues med mycket slide-guitar på gitarrer byggda av cigarrlådor, kontrabas och en gammal koffert som bastrumma. The Factory Smokers Street Review skapar sitt eget bluesiga sound och musiken påminner om en punkigare variant av Seasick Steve. Alltså en del rock och mycket blues med attityd och skit under naglarna. Eeeee Fonz

Matti Norlin & Anders Norudde: www.facebook.com/anders.norudde?fref=ts
www.facebook.com/mattinorlinblues/info/?tab=page_info

Blå Bergens Borduner, Hedningarna, riksspeleman, svensk säckpipa, vevlira, stråkharpa, fiolbyggare = Anders Norudde, Karlskoga.
Badge, jämtland, fotstamp, Delta Blues and Ragtime played with a furious, overwhelming, style! =
Matti Norlin,Älta.
Anders & Matti = oförglömlig upplevelse, måste ses. Grrreal blues

Biljetter köpes på Tickster.com
Går även att köpa på Ellas Event och Rösebäcken cykel & motor.
Under kvällen serveras bluesmeny
För aktuell meny och bokning av mat samt bord ring 0708 58 27 19 eller mejla kontakt@ellasevent.se eller gå in på http://ellasevent.se/restaurang/och boka on line.

min. ålder 18 år
Entreer
250 kr medlem
150 kr ungdom 18-25 år
Entren öppnar 18,00
18,30-19,15 Matti Norlin & Anders Norudde
19,15-20,30 Factory Smokers Street Revue
20,30-21,00 Matti Norlin & Anders Norudde
21,00-22,30 TJ & the Dudelinos
22,30-24,00 Blueass Bluesband
24,00-01,30 Thorbjörn Risager & The Black Tornados
02,00 går vi hem.

Bluesfest 2016 A4-webb

Blues Meny Bordsbokning: 070-858 27 19

Blues Meny
Bordsbokning: 070-858 27 19

Sofie Reed & Susan Gibson ( USA)

5/12 kl 20,00-23,00 Sofie Reed & Susan Gibson (USA)
Sofie Reed känner en del till från hennes succeframträdande på Gamla Pumphuset för något år sedan.
Denna utvandrade Dalkulla som hittade bluesen i Minneapolis svarta kvarter. Hennes musik är inte lätt att entydigt definiera utifrån en specifik genre. Den är en syntes av mycket inom olika typer av folkmusik, men med ett stort drag av blues. Hon är också något så unikt som ett kvinnligt enmansband med stampbox, dulcimer eller lapsteel samt munspelSusan Gibson: Om vi säger Dixie Chicks och låten “ Wide open spaces” så vet vi att hon kan skriva miljonsäljande hitlåtar. Vi slår ihop dessa damer och får ett helt band som trollbinder oss i timmar.
Deras stora projekt just nu heter “ Peace & Earth” och är precis vad det låter som.
Några länkar:

Kom och njut . Kom i tid och ät en bit.
Platsen är Ellas Event, Puben. Värmlandsvägen 8 ( Gamla Wickan, Kings Head)
Dörren öppnas 20,00
Scenen äntras 21,00
Nattklubben öppnar 23,00
Inträde är 150 kr och 120 för medlemmar. Gärna jämna
kontanter.
Bordsbokning per telefon vid mat 070-8582719 eller på mail kontakt@ellasevent.se Fullständiga Rättigheter

Helstekt fläskfilé med potatisgratäng 149kr Förbokas
Pasta oxfilé gorgonzola 129kr Förbokas
Fika 39kr Kaffe med alternativ muffins, kanelbulle, mjuk kaka.
Chicken Basket med pommes frites – 99 kr
Nachos med salsasås -55 kr
Vårrullar med dipsås –50 kr
Pytt i panna med rödbetor –69 kr

Väl mött för en härlig blues kväll !

Vi finns även på Facebook   www.facebook.com/kgablues/

Sofie Reed 7 Sofie Reed 1

Sofie & Susan Karlskoga

Ida Bang & the Bluetears

8/11 kl 17,00 Ida Bang & the Bluetears

Plats:  Ellas Event, puben, Värmlandsvägen 8, Karlskoga

”Med ett tajt sound, karismatiska musiker som plockar det bästa ur bluestraditionen, men också bereder en väg för den framtida bluesens utveckling” – Juryns motivering av 1st Swedish Blues Challenge 2015

Ida Bang & The Blue Tears är ett ungt band från Stockholm som lyfts fram som framtiden i svensk blues. De vann nyligen Swedish Blues Challenge och därmed blivit utvalda att representera Sverige i European Blues Challenge 2016, i Torrita di Siena i Italien. Bandet bildades 2013 och under de senaste två åren har de hunnit med mycket; blivit bokade till Sveriges största bluesfestivaler, släppt en hyllad debut-EP med egenskrivna låtar, och fått goda recensioner. Denna höst går bandet in i studion igen för att spela in deras första fullängdsskiva.

24-åriga sångerskan Ida Bang sjunger med mycket inlevelse och en mogen röst, trots sin ringa ålder. Hon har gjort mycket för den nya bluesen i Sverige genom att starta Ladies Got The Blues – ett hyllningsband till kvinnliga bluesmusiker, och det går att läsa om henne i Jefferson Blues Magazine (#180, #183). Hennes band, The Blue Tears, består av fyra talangfulla, unga musiker med en kärlek för bluesen: John Bernström och Leo Henriksson på gitarr, Patrik Engström på bas och Leo Sund på trummor. Tillsammans för de vidare arvet i bluesen samtidigt som de utvecklar den till något nytt, och sätter starka avtryck vid varje konsert med sitt envisa sväng, ös och inlevelse.

Bordsbokning per telefon vid mat 070-8582719 eller på mail ellasevent@hotmail.com Fullständiga Rättigheter .

Helstekt fläskfilé med potatisgratäng 149kr    Förbokas
Pasta oxfilé gorgonzola 129kr                              Förbokas
Fika 39kr  Kaffe med alternativ muffins, kanelbulle, mjuk kaka.
Chicken Basket med pommes frites  – 99 kr
Nachos med salsasås -55 kr
Vårrullar med dipsås –50 kr
Pytt i panna med rödbetor –69 kr
Väl mött för en härlig blues kväll !

Recension:http://bohuslaningen.se/kulturnoje/1.4296589-ida-bang-the-blue-tears-vann-swedish-blues-challenge
Musik:https://open.spotify.com/album/0wYv4up57VMCL1rZrCxO5O

Hemsidor:   www.idabang.se             www.facebook.com/IdaBangMusic