Karlskoga Konsertförening vill erbjuda ett brett utbud av musikevenemang med hög konstnärlig kvalitet. Detta är möjligt tack vare skickligt och engagerat arbete av Kulturskolans lärare, elever och framför allt medlemmarna i vår egen symfoniorkester.

Vi gläds åt den goda publiktillströmningen det positiva gensvaret. Vi hoppas att vårt konsertprogram Våren 2020 ska tilltala dig, så boka redan nu in konserterna i din kalender och ta med vänner och bekanta så att fler för sköna musikupplevelser. På så sätt hjälper du oss också att upprätthålla kvalitet och omfattning på vår verksamhet.

Även vår verksamhet har påverkats av den pågående Corona-pandemin, vilket lett till att vi är tvingade att ställa in alla evenemang under det senare delen av vårterminen

Vi arbetar nu aktivt för att kunna erbjuda vår publik ett spännande program under hösten 2020 och hoppas naturligtvis att vi får möta er så snart som möjligt!

Några av er kanske vill engagera er i konsertföreningens arbete, kontakta då på enklaste sätt någon i styrelsen.

Du kan se vårens program här >Program vt-20<