Rampaborg

Priser och öppettider 2017:

Måndag:
Stängt, möjlighet att hyra (100kr /tim)
Tisdag - Torsdag:
Fredag- Söndag:
Stängt, möjlighet att hyra (100kr /tim)
Inträde: 10:-
Medlemskap: 20:-
Låna skateboard: 5:-
Årskort: 500:-
Stödmedlem: 50:-

december 2017
MTOTFLS
« Nov   Jan »

Hitta hit

Click to open a larger map

Annonser

Uppdatering kontaktformuläret

Hejsan! Det är fortfarande problem med kontaktformuläret här på sidan. Vi får era meddelanden men kan ej svara på dem. Vi hänvisar er i nödfall till facebook-gruppen ”Rampaborg”.

Vi har fått många frågor kring nystarter och skateskolor. Svaret är att vi ej har tillräckligt med folk till skateskola och att om man är nybörjare är man välkommen under öppettiderna. Det finns bräda och hjälm att låna, ni får gärna tips och hjälp av personer i hallen och ingen är för dålig för att börja åka skateboard.

Förfrågan om kickbike

Hejsan alla medlemmar och övriga besökare.

Det har kommit förfrågningar dels på vårt Instagram-konto och via mailformuläret här på vår sida. Frågorna rör kickbikes och om möjligheten att åka detta medel inomhus i Rampaborg. Vissa som redan känner till detta frågar även om vi kan tänka oss att töja lite på reglerna och börja tillåta kickbikes i skatehallen.

Tyvärr måste jag meddela att för närvarande är Rampaborg skateboardhall endast avsedd för skateboard. Dels för att hallen är byggd och anpassad främst för skateboard, men även för att de som byggt allting är skateboardåkare och som aktivt nyttjar hallen. Vi är från början och i grunden människor som åker skateboard och vi vill absolut att fler skall komma till oss och vara med i vår gemenskap.

Problemet är dock att det finns en skillnad mellan Hockey och Bandy. Det vet de flesta. Samma gäller mellan BMX, Kickbikes, Skateboard och In-lines. Det kan vara svårt att förstå när man ej är insatt men det finns många olika element som kolliderar.

Styrelsen är lite oeniga i frågan men är för närvarande överens om att det endast är Skateboard som gäller i lokalen.

(Vissa som mailat oss har angett svars-mail som ej går att maila till)

//Yrrving

Ursäkta snigelfarten!

Hejsan!

Tyvärr har vi varit extremt dåliga på att uppdatera hemsidan men vi skall försöka bli bättre nu. Öppettiderna är uppdaterade och som ni ser är det färre dagar öppna, dock fler möjligheter att hyra hallen.

Nya bilder är påväg för att visa hur det egentligen ser ut inne i hallen just nu, då vi byggt om en del.

Ni är alltid välkomna att gå med i facebookgruppen där vi är otroligt mycket mer aktiva än här på hemsidan.

Sommarstängt

Hej allesammans!

Nu har vi bommat igen hallen helt för denna sommar. Vi kan komma att ha öppet vid riktigt dåligt väder och i så fall skriver vi det på vår facebooksida.

Ha en go sommar så ses vi i höst!

Mvh Styrelsen

Öppettider!

Nu under våren skatar vi väldigt mycket ute är vädret bra håller vi ofta hallen stängd.
För att garantera att du inte kommer till hallen och den är stängd hänvisar vi till vår facebooksida där vi alltid skriver ut om hallen inte skulle vara öppen av en eller annan anledning.

Ha det gött!

//Mvh styrelsen

Slut på julfriden!

Hallen är öppen som vanligt igen efter julledigheterna.

Måndag:
18.00 – 20.00

Tisdag – Torsdag:
17.00 – 20.00

Fredag- Lördag:
Stängt

Söndag:
15.00 – 18.00.

Jul-stängt.

Nu har vi stängt hallen för lite julledigheter. Om någon är där och känner för att ha öppet så informerar denne om öppettiderna i vår facebookgrupp.

God jul och gott nytt år önskar styrelsen!

Sommarstängt!

Hej!

Rampaborg-skatehall har nu sommarstängt.
Nya öppettider kommer att komma upp på sidan i slutet av sommaren. Under tiden skatar vi på utomhusytan på Ekeby. Om du missat det så är även ett betongparksbygge i fullgång nere vid brandstationen. Den beräknas stå klar V.27.

Hallen kan komma att ha öppet vissa regniga dagar under sommaren, håll utkik på vår facebooksida!

Trevlig sommar!

/Rampacrew

Sol och värme!

Idag är hallen stängd! Ut i solen och bli bruna!