Föreningsträff

Torsdagen den 8:e November kl.18.45 har kommunen kallat oss till en föreningsträff, på plats får vi träffa några av kommunens politiker och företrädare från Kultur- och föreningsförvaltningen i Karlskoga kommun. Några av föreningens representanter kommer att närvara och vi skulle gärna se att några av våra yngre medlemmar kunde följa med oss. Om ni skulle vilja närvara kan ni skicka ett mail till Nicklas eller Rickard för att anmäla intresse.

Yrrving@gmail.com
Rilloepo@gmail.com

/Styrelsen

Rampaborg öppnar för hösten

Ombyggnationen utav Rampaborgs skateboardlokal är nu 80% klar. Detta innebär att man nu kan komma och åka igen! Denna gång är både Skateboard OCH kickbikes välkomna.

Besök Rampaborg.se för att se aktuella öppettider!

RAMPABORG ÖPPNAR!!!

Fr.o.m. måndagen den 29:e Oktober (imorgon!!!) öppnar Rampaborg upp portarna efter omfattande ombyggnation.
Ny fräsch miniramp och chinabank i megautförande!
Och som ni redan vet kommer vi ha öppet även för kickbikes vissa dagar!

Öppettider v.44
Måndag 29/10 17-19 Skateboard & kickbike
Tisdag 30/10 17-19 Skateboard & kickbike
Onsdag 31/10 18-20 Skateboard endast!
Torsdag 1/11 17-19 Skateboard endast!

Priser:
Medlemskap 100kr (första gången)
Dagsinträde 20kr

När ni blir medlem i Rampaborg får ni tillgång till en försäkring om någon olycka skulle inträffa på vägen till/från eller under tiden för aktivitet i Rampaborg. Ni hjälper också föreningen att växa och kunna utvecklas med att bygga nya saker i hallen.

Vi kommer till en början ha lite varierande öppettider, dessa kommer att bestämmas veckovis och postas på vår hemsida www.rampaborg.se (här alltså). Vi ber er därför att ta för vana att kolla in vår hemsida med jämna mellanrum för att hålla er uppdaterade.

En viss del av åkytan kommer vara avstängd tillsvidare. Vi ber er ha överseende med detta och hoppas ni kan njuta av vad Rampaborg har att erbjuda ändå. Vi har som ambition att slutföra denna del av rampaborg under hösten.

Välkomna!

/Styrelsen

Vad händer?

Hej! nu har det gått en tid och ni kanske undrar vad som händer?

Efter mötet med kommunen kom vi fram till en del bra grejer. B la att vi snart kommer att öppna. Vi kommer dock inte att gå ut med exakt datum riktigt ännu. Vi vet att det börjar bli blött och dåligt för utomhus-åkande, håll ut lite till!

Vi har under några veckor nu arbetat med ett nytt utseende för skatehallen.

Vi håller er uppdaterade om öppning snart! så länge levererar vi busfärska bilder på det nuvarande bygget.

Möte med kommunen 27/8

Som rubriken säger så är det dags för planeringsmöte med Karlskoga kommun!

Under Måndagen den 27/8 kommer styrelsen att planera höstens öppettider och saker kring detta, tillsammans med Kultur & Föreningsförvaltningen i Karlskoga kommun.

Efter mötet kommer vi att lansera någon form utav plan för hösten här på hemsidan.

Nu är det nära!

Kickbikes i Rampaborg

Då styrelsen helst skulle önskat att alla bara vill åka skateboard men ej fått sin önskan uppfylld, har vi bestämt oss för att till hösten öppna upp för Kickbikes. Detta betyder att man kommer att under vissa tillfällen få åka kickbike i Rampaborgs inomhushall.

För tillfället finns inga bestämda och färdiga upplägg för hösten, men ni som åker kickbike kan räkna med att ni kommer att få åka.

Vi skall försöka jobba fram ett stående öppet-schema men om detta inte går pga jobb och andra hinder, kommer Rampaborg att annonsera ut vecka för vecka på Facebook-sidan. Där kommer du att kunna läsa när det är öppet i hallen.

Vi går ut på Facebook och här på hemsidan när vi drar igång till hösten.

Välkomna i höst!