Lions Karlskoga

Senaste inläggen

Annonser

2017 års julkort är här

Inom kort kommer lions i LC Karlskoga att knacka dörr och sälja årets julkort. Priset per julkort är 20 kr och hela behållningen går oavkortat till våra lokala hjälpprojekt.

Vi har flyttat

Lions Club Karlskoga har flyttat från gamla möteslokalen på Värmlandsvägen 8 till ny lokal på Bredgårdsgatan 25.

Ny-mail adress igen

Återigen ny e-mail adress till Lions Club Karlskoga. Ny adress är lions.kga@gmail.com

Nu är julkorten här

Årets julkort är här. Inom kort kommer medlemmarna i Lions Club Karlskoga att traditionsenligt  gå runt och sälja Lions julkort. Priset för ett julkort är 20 kr. Hela behållningen går oavkortat till lokal hjälpverksamhet

Nu är hästgödseln på plats!

Lions Club Karlskoga levererade beställd hästgödsel under fredag kväll den 25 april samt under lördagen den 26 april. Lions Club Karlskoga tackar familjen Axelsson i Rotmyren som bistått med gödsel! Vi tackar även Karlskoga Energi & Miljö som lät oss låna lastbil, som underlättade jobbet med transporterna! Tack till Beijer Byggmaterial, Karlskoga som gav oss bra…
Läs mer!

Våren är här – hästgödsel erbjuds till trädgårdarna!

Lions Karlskoga erbjuder hästgödsel, garanterat ekologiskt! Tillgången är endast totalt 300 säckar med vardera ca 25 kg hästgödsel. Tveka inte – beställ snarast! 50 kr/säck, 180 kr/4 säckar Utkörning inom Karlskoga lördagen den 26 april Beställ på tfn 384 25, 581 74 eller 72 57 88 En av våra sponsorer som bidragit:

Lions Club Karlskoga sponsrar Izabella Tran

Izabella Tran sponsras av Lions Club Karlskoga i hennes karatesatsning. Bilden till vänster visar Izabella i en ”fighting-pose”. Nedan står syskonen William och Emma tillsammans med Izabella samt Ulf Bengtsson från Lions Club Karlskoga.