Medlem

Ny medlem

Välkommen att bli medlem i Karlskoga trädgårdsförening. Som medlem i föreningen får du tillgång till ett enormt aktivitetsutbud i form av resor, föredrag, kurser, plantmarknader m.m. Dessutom får du rabatt vid köp av varor i vissa butiker och försäljningsställen i Karlskoga med omnejd. Framför allt har du möjlighet att stifta bekantskap med våra övriga c.a 300 medlemmar där du kan utbyta kunskaper och erfarenheter inom trädgårdsområdet. I vår förening är man välkommen gammal som ung. Med stor trädgård eller ingen trädgård alls. Som kunnig fantast eller nybliven okunnig trädgårdsägare.

Så här går det till att bli medlem:

Sätt in medlemsavgiften som är endast 80 kr/ år på postgironr. 28 90 02 – 8. Var noga med att fylla i ditt namn och adress samt ange att du är ny medlem. När din betalning registrerats kommer du att få information om föreningen samt aktuellt programblad sänt till dig per post. Du är därefter medlem och får kontinuerlig information om föreningen och våra aktiviteter direkt i din brevlåda. Har du ytterligare frågor, kontakta någon av oss i  styrelsen så hjälper vi gärna till. Återigen varmt välkommen att bli medlem!