Nytt från oss

Senaste nyheter och information

Öppen trädgård

Välkomna till Inga-Lena och Leif Frid på Sjöviksplan 3 torsdagen den 23 maj kl 17.30. Här finns härlig vårblomning, fantastisk perennrabatt, damm, blommande buskpion och mycket mer.

Vill du visa din trädgård när den är som bäst, under ett par timmar? Vi annonserar ca 1 vecka i förväg via e-post, på Facebook och på hemsidan - så håll utkik här!
Klicka här så får du veta mer

Svedrins trädgård

Sol och löfte om frostfritt påverkade säkert att uppemot 40 bilar fanns på plats när Svedrins öppnade sin trädgård för oss så att vi kunde handla växter med fina rabatter, för att få fina rabatter på hemmaplan. Ett uppskattat evenemang i trädgårdsföreningens regi!

Extraöppet på Bergslagscenter

Våren är i antågande och trädgårdsföreningarna i Karlskoga och Degerfors var inbjudna till Bergslagscenter efter stängning, där medlemmarna erbjöds fina rabatter.  En lång ringlande kö vittnade om att de flesta fick med sig något bra hem.

Karlskoga Trädgårdsförening

Karlskoga Trädgårdsförening grundades 1942 och trädgårdsintresset har sedan dess varit stort. Föreningen vill både vårda sina traditioner och vidareutvecklas. Karlskoga Trädgårdsförening verkar för att samla trädgårdsintresserade i Karlskoga med omnejd att fördjupa sig i sitt intresse och att njuta av sin trädgård. Även du som inte har någon trädgård men är intresserad av växter och odling är välkommen som medlem.

Karlskoga Trädgårdsförening har ca 300 medlemmar och vi blir gärna ännu fler!

Du kan läsa mer om oss eller kontakta oss vid frågor

Följ oss gärna på Facebook!