Nytt från oss

Senaste nyheter och information

Nordiska Trädgårdar 23/3

Karlskoga trädgårdsförening anordnad ingen resa till Trädgårdsmässan i Älvsjö, men om du vill åka rekommenderar vi dig att kontakta Vänerbuss som hämtar upp passagerare i Karlskoga.

Läs mer här

Karlskoga trädgårdsförening – Månadens förening januari 2019

Karlskoga trädgårdsförening har blivit utsedd till ”Månadens förening” av Möckelnföreningarna i januari 2019.

Vi presenterar vår verksamhet med film, foldrar och information i pauserna när BIK Karlskoga möter Karlskrona HK den 16 januari kl. 19.00.

Använd vår sida på Facebook

Som medlem kan du gå med i vår grupp på Facebook, ”Karlskoga trädgårdsförening medlem”. Där kan du följa vad medlemmarna skriver och även själv göra inlägg. Berätta om din trädgård, ge tips, lägg upp vackra bilder, ställ frågor, ge bort växter etc.

Klicka här för att komma till sidan

Läs mer om vår föreningen eller kontakta oss

Karlskoga Trädgårdsförening

Karlskoga Trädgårdsförening grundades 1942 och trädgårdsintresset har sedan dess varit stort. Föreningen vill både vårda sina traditioner och vidareutvecklas. Karlskoga Trädgårdsförening verkar för att samla trädgårdsintresserade i Karlskoga med omnejd att fördjupa sig i sitt intresse och att njuta av sin trädgård. Även du som inte har någon trädgård men är intresserad av växter och odling är välkommen som medlem.

Karlskoga Trädgårdsförening har ca 300 medlemmar och vi blir gärna ännu fler!

Du kan läsa mer om oss eller kontakta oss vid frågor

Följ oss gärna på Facebook!