Gästbok

JimmiNu
2017-09-10 05:12:31  Detta inlägg väntar på godkännande
2017-02-23 10:26:44

Som tillägg till föregående inlägg så kan vi även säga att om det är någon yngre eller äldre som är sugen på att prova på tävlingsfiske så är det bara att skicka ett mail till kafk53@live.se eller kontakta mig på 070-7360188 så tar vi gärna med er på någon av de tävlingar som vi åker på under vintertid i mån av plats i bilen. Och vi har även all den utrustning som behövs till utlåning om man inte har egna prylar. Det man dock måste ha själv är varma kläder och stövlar samt beroende på väderlek ibland även broddar. Kostnader för att åka på tävlingar brukar vara ca 100kr i startavgift för vuxna och 50kr (ibland gratis) för juniorer samt en kostnad för bensin vilket alla i bilen delar på.

karlskogaafk
2017-02-09 19:31:02

Hej Patrik!
Som svar på din fråga så är det så att på helgerna så arrangerar ofta distrikten tävlingar och man vill inte konkurrera med dessa. Man måste även få tag i någon som har tid och lust att arrangera tävlingar på helgerna. Vi har dock klubbmästerskap som kommer att hållas på Ullvettern vid vår klubbstuga lördagen 25 februari som du är välkommen på om du är medlem i Karlskoga AFK.
//Mvh Patrik sekreterare KAFK

patrik nyström
2017-02-09 09:20:04

Hej Kga Afk
Varför kommer det sig att ni nästan uteslutande kör tävlingar mitt i veckorna då de flesta arbetar?
Blir ju svårt med tillväxten med nya och framförallt yrkesarbetande samt yngre att kunna få vara med?
Mvh Patrik

mikael fällman
2016-11-14 07:45:11

Härligt att vintern närmar sig med stormsteg.
Bra att tävlingsprogrammet har kommit ut så man kan planera kommande tävlingar framöver.
Nu när vi skall arrangera dm i pimpel så hoppas jag att många kan ställa upp o hjälpa till när det blir av i januari.
Nu får vi titta över pimpel grejerna så allt är bra när det är dax.
Ha det gött