Karlskoga Amatörfiskeklubb

Arkiv: Senaste

Annonser

Här kan du se alla våra tidigare inlägg

Kräftbetesförsäljning

Föreningen säljer som vanligt kräftbete för att dryga ut föreningens ekonomi och underlätta för de som inte har möjlighet att ordna eget kräftbete, så ni medlemmar som ser detta sprid denna information tack. Priserna är följande: Braxpåse 50:-/kilo Blandpåse 30:-/kilo För de som vill köpa så kontakta Kjell Korp på mobilnummer 070-378 52 58 //Styrelsen

Lite föreningsinformation!

Som några av er säkerligen redan vet så har vår Tävlingsledare Stig valt att kliva åt sidan då han längre inte orkar med att driva tisdagstävlingarna i pimpel och mete. Föreningen söker nu någon ny eller några nya som kan tänkas sig att ta ansvar för detta. Vid intresse så kontakta vår ordförande Kjell Korp….
Läs mer!

Pimpeltävling den 20/3 på Möckeln

Tisdagen den 20/3 arrangerar Karlskoga AFK en pimpeltävling för daglediga och pensionärer på sjön Möckeln med startplats minigolfen Näset. Samling senast 09:15 Tävlingstid 10-14 Varmt välkomna! //Tävlingskommittén

Pimpeltävling tisdagen den 13/3

Tisdagen den 13/3 så arrangerar vi i Karlskoga AFK en pimpeltävling för daglediga och pensionärer. Tävlingsplats är Möckeln med start vid Möllebadet. Samling senast 09:15 Tävlingstid 10-14 Varmt välkomna //Tävlingskommittén

Pimpeltävling tisdagen den 6/3

Tisdagen den 6/3 så arrangerar Karlskoga AFK en pimpeltävling för pensionärer och daglediga på Varnumsviken i Kristinehamnmed, med start vid konstmuseumet. Samling senast 09:15 Tävlingstid 10-14 Kom i tid:) //Tävlingskommittén