Karlskoga Amatörfiskeklubb

Arkiv: Senaste

Annonser

Här kan du se alla våra tidigare inlägg

Årets klubbmästerskap i mete avgjort.

Karlskoga AFKs klubbmästerskap i mete avgjordes söndagen den 2/9 och tävlingsplats var Lunedet. Tolv deltagare kom till start och vi får gratulera 2018 års klubbmästare Patrik Asp som segrade på vikten 3693 gram. Resultat KM 2018: 1. Patrik Asp                              3693 gram…
Läs mer!

ÄNTLIGEN :-) klubbmästerskap i mete 2018

Då ska vi äntligen försöka att få till årets klubbmästerskap i mete. Söndagen den 2/9 i Lunedet är det dags, samling senast 09:15 nedströms slussen, nedanför Lunedscafet. Tävlingstid 10:00-14:00 Tävlingsområdet får ni information om på plats. Varmt välkomna och väl mött //Styrelsen