Karlskoga Amatörfiskeklubb

Arkiv: Senaste

Annonser

Här kan du se alla våra tidigare inlägg

Lite föreningsinformation!

Som några av er säkerligen redan vet så har vår Tävlingsledare Stig valt att kliva åt sidan då han längre inte orkar med att driva tisdagstävlingarna i pimpel och mete. Föreningen söker nu någon ny eller några nya som kan tänkas sig att ta ansvar för detta. Vid intresse så kontakta vår ordförande Kjell Korp….
Läs mer!

Pimpeltävling den 20/3 på Möckeln

Tisdagen den 20/3 arrangerar Karlskoga AFK en pimpeltävling för daglediga och pensionärer på sjön Möckeln med startplats minigolfen Näset. Samling senast 09:15 Tävlingstid 10-14 Varmt välkomna! //Tävlingskommittén

Pimpeltävling tisdagen den 13/3

Tisdagen den 13/3 så arrangerar vi i Karlskoga AFK en pimpeltävling för daglediga och pensionärer. Tävlingsplats är Möckeln med start vid Möllebadet. Samling senast 09:15 Tävlingstid 10-14 Varmt välkomna //Tävlingskommittén

Pimpeltävling tisdagen den 6/3

Tisdagen den 6/3 så arrangerar Karlskoga AFK en pimpeltävling för pensionärer och daglediga på Varnumsviken i Kristinehamnmed, med start vid konstmuseumet. Samling senast 09:15 Tävlingstid 10-14 Kom i tid:) //Tävlingskommittén

Årets klubbmästarskap i pimpel är nu avgjort!

Vi har arrangerat tre deltävlingar i klubbmästerskaps kampen och det är 28 glatt kämpande fiskare som deltagit på en eller flera deltävlingar och efter de tre deltävlingar så står det nu klart vem som kan stoltsera som klubbmästare under det nästkommande året. Stort grattis ULF STENQVIST till klubbmästare titeln:) Ulf har placeringarna 5:a, 1:a och…
Läs mer!