Sportlovspimpel 2018

Under fredagen arrangerade föreningen den årliga sportlovspimpeln. I år höll vi till nedan badhuset vilket vi trodde skulle ge fler barn och ungdomar större möjligheter att få större och fler fiskar, tji vad vi bedrog oss:(

Vårt arrangemang är ju ganska väderberoende och det mulna och lite köldslagna vädret kanske skrämde en del från att dyka upp men de som var där kämpade väl för att fånga lite fisk och när kölden blev för tuff och hungern satt in så fanns det ju möjligheter att värma sig vid brasan, ta sig en grillad hamburgare eller korv och leka lite i lekparken bredvid.

Vi fick god hjälp av fyra elever från Forshaga akademin som satt ut lite angeldon för att visa barnen fler sätt att fiska på och de gick runt tillsammans med oss andra i Karlskoga AFK och delade ut tips och idéer till barnen så att det skulle nappa bättre.

Totalt sätt en lyckad förmiddag med mycket fiske och mycket glädje.

Stort tack till alla som hjälpte till under dagen och ett extra tack till Forshaga akademi eleverna:)

//Patrik Karlskoga AFK