Karlskoga Amatörfiskeklubb

« Dec   feb »

Annonser

Hej och välkomna!

Hej och välkomna till Karlskoga Amatörfiskeklubbs nya hemsida! Vi hoppas med denna nya hemsida att vi kan väcka till liv, en för stunden slumrande förening. KAFK startade 1953 och hade sin storhetstid i början på 70-talet då vi var ca 3500 medlemmar, för närvarande har föreningen ca 150 medlemmar men endast ett fåtal är aktiva….

Pimpel KM

På lördag den 26/1 så ordnar föreningen årets pimpel KM. (Endast för klubbens medlemmar) Tävlingsplats blir Ullvettern med start i klubbstugan. Tävlingstid 10-14 samling senast 09:20 i stugan Varmt välkomna //Styrelsen

Information

Då vi är få resurser i föreningen som jobbar aktivt så har saker och ting dragit ut på tiden men nu är medlemsbladet med bifogat inbetalningskort på väg ut till er alla. Vi håller på och ser över våra öppettider i klubblokalen så för tillfället så har vi hel stängt i klubblokalen önskas kontakt ring…
Läs mer!

Pimpelsäsongen närmar sig, dags för krokförsäljning!

Hej kära fiskevänner! Tisdagen den 27/11 klockan 18:00 så kommer Chrille krok till klubblokalen och säljer krok inför pimpelsäsongen. Om det är någon annan av er som vill sälja av lite prylar så ta mer er dem och sälj dem vidare till oss andra. Varmt välkomna alla pimpelsugna vänner! //Styrelsen

Årets klubbmästerskap i mete avgjort.

Karlskoga AFKs klubbmästerskap i mete avgjordes söndagen den 2/9 och tävlingsplats var Lunedet. Tolv deltagare kom till start och vi får gratulera 2018 års klubbmästare Patrik Asp som segrade på vikten 3693 gram. Resultat KM 2018: 1. Patrik Asp                              3693 gram…

ÄNTLIGEN :-) klubbmästerskap i mete 2018

Då ska vi äntligen försöka att få till årets klubbmästerskap i mete. Söndagen den 2/9 i Lunedet är det dags, samling senast 09:15 nedströms slussen, nedanför Lunedscafet. Tävlingstid 10:00-14:00 Tävlingsområdet får ni information om på plats. Varmt välkomna och väl mött //Styrelsen

Kräftbetesförsäljning