Än finns chans till vinst i Jullotteriet!

Du kan fortfarande vinna!
Varje dag drar våra kära tomtar en vinnare i vårt stora jullotteri. Då lottas vinster värda ca 1000 kronor ut. Det är våra generösa samarbetspartners som har skänkt priser (se vinstlista på hemsidan) Du kan följa tomtarna på vår hemsida www.degerforsif.se via youtube och på fb. På julafton drar vi storvinsten, halva potten som förra året blev 159.000 kronor till en ensam vinnare. I år räknar vi med att det blir ännu mer. Det finns fortfarande några lotter kvar så än har du chans att ta hem storvinsten eller en tusenkronorsvinst.

Köp lott!

God Jul!

Gratismatchen 23/9 kl 14.00

Vi har otroligt många “bidragshjältar” som bidrar till att publiken får fri entré på lördag när IK Frej Täby kommer till Stora Valla! Tusen Tack till alla företag och privatpersoner som på detta sätt stödjer Degerfors IF. Ni behövs! Nu hoppas vi att publiken också stöttar oss genom att komma till matchen, man ur huse, ALLA TILL VALLA!Välkomna!

N

T

Degerfors IF – Östers IF fredag 8 september 19.00

Matchdags igen på Stora Valla! Nu gäller det för Rövitt att hänga på i striden uppåt i tabellen. Vi hoppas att det kommer mycket publik och hejar på DIF fredag kväll när vi möter Öster, som ligger tre poäng före oss. Efter vinst mot serieledarna Brommapojkarna i lördags så har vi ett lag med gott självförtroende och vind i seglen, så vi hoppas på en riktigt bra match på fredag!

Nästa match blir (om möjligt) ännu viktigare publikmatch. Då kör vi vår sk “Gratismatch” där våra samarbetspartners och supporters bjuder publiken på entrén. Alla som vill stötta oss och bli en bidragshjälte är mycket välkomna! Klicka på länken och läs mer>>

Degerfors IF – Falkenbergs FF

Nästa hemmamatch på Stora Valla spelas en vardag. Tisdag den 15 augusti kommer Falkenberg på besök. Formstarka Degerfors satsar självklart på tre poäng och hoppas att publiken kommer även en tisdag kväll.

Vi ses på “Valla”!

Degerfors IF – Örgryte IS Fredag 4 augusti

Nästa hemmamatch på Stora Valla spelas fredagen den 4 augusti klockan 19.00. Kom till en härlig fotbollskväll och heja på vårt röda-vita lag. Vi behöver ert stöd!

Du vet väl att du som är medlem kan få tillträde till vårt VIP-tält där man kan köpa pizzaslice och där vi har fullständiga rättigheter. Allt du behöver är att köpa till ett VIP-kort. För att bli medlem, gå in på vår hemsida och anmäl direkt!

Degerfors IF – Trelleborgs FF

Matchdags igen efter sommaruppehållet! Rö-vitt möter Trelleborg, som visade upp ett formstarkt lag precis innan uppehållet och vann över serieledarna Brommapojkarna. Hemma på Stora Valla är Degerfors svårslagna, så vi ska ge dem en match. Självklart siktar vi på tre poäng. 16.00 börjar matchen, kom i tid för att slippa köer. Det finns servering i kioskerna även innan matchen.

Välkommen till Stora Valla på lördag!

Sommarlov!

Sista matchen inför sommaruppehållet spelas torsdag den 22 juni borta mot Örgryte IS. Nästa match för Dif blir hemma på Stora Valla den 22 juli när Trelleborgs FF kommer till drabbning. Nu gäller det att vila, träna och ladda om för det röd-vita laget.

Ha en skön sommar!

Sommarlotten finns ute nu!

Vid vår succé “Julhalvapotten” vann en ensam vinnare nästan 160.000 kronor. Nu kör vi “Midsommarlotten” och hoppas att få in lika stor vinstsumma till den. Du som vill köpa lotter…hör av dig till oss på marknad! pia.kihl@degerforsif.se, leif.olsson@degerforsif.se, patrik.werner@degerforsif.se
Läs mer på Degerfors IF:s hemsida.

Dragning de fyra sista dagarna innan midsommarafton, i direktsändning. Lottpris 100 kronor.

Degerfors IF – Åtvidabergs FF

Välkommen till klassiska fotbollsarenan Stora Valla, för att se två klassiska lag göra upp om tre poäng i Superettan. Matchen börjar klockan 19.00 men arenan öppnar redan 17.30

Kvällens matchvärdar är: KAVP, Degerforsbyggen, Mohab, Pentronic och Scana. I logerna gästas Dif av Karlskoga Energi & Miljö, Defab, Prevas och Ekbergs lås.