2015-12-27 Bjöd klubben på lite nyårsbubbel med tillhörande snittar av olika slag. Vi minglade en stund på dansgolvet innan vi fortsatte att dansa efter en kort information.

2015-12-20 Jultemakväll vi firade julen genom att lotta ut fem paket till de som var där. Två stycken fick varsin t-shirt och tre stycken vann en chokladask. Vi var 38 stycken som lämnade julstöket för ett par timmar och kom och dansade.

2015-12-29-2015-12-20 Vi gjorde ett kort uppehåll under dansen och klubben bjöd på glögg och pepparkakor varje söndag under advent.

2015-11-15 Tema kväll Rosa bandet, en danskväll med tema rosa bandet, där alla intäkter under kvällen gick oavkortat till rosa bandet. Vi var 45 stycken som kom den kvällen och vi fick in 4500 kronor. Vi sålde rosa bandet och hade gemensamt fika. Vi dansade också mellan 18-21 den kvällen. Klädsel var något rosa!

2015-10-11 Under ordinarie dans hade klubben ett kort höstmöte där 25 personer var närvarande, styrelsen fick in önskemål om att ordna en dansresa.

2015-09-26 Klubben firade 25 års jubileum med en fest i danshallen i Karlskoga. 100 kr per person endast för medlemmar och respektive. Vi var 34?? personer som deltog, vi började kvällen med lite mingel och välkomstdrink, under kvällen åt vi mat och tårta tittade på bildspel från 1990 och fram till idag. Det var en nostalgitripp för många som varit med länge i klubben. Kvällen avslutades med dans. Det blev en uppskattad kväll i trevligt sällskap.

2015-05-30 Den årliga dressinåkningen där vi åkte från Ängebäck till Mosstorp. Regnet hängde i luften, vi fikade när vi kom fram. Det var kallt, gällde att röra på sig. Alla 15 deltagarna gick en tipspromenad med kluriga frågor. Efter en blöt promenad och prisutdelning blev det kaffe, efter det packade vi ihop och trampade tillbaka. Några avslutade kvällen på Jacobs loge med dans till Blender.

2015-05-23 Klubben deltog i Karlskogas kulturkalas vid gamla Bofors station. 13 medlemmar deltog och dansade under dagen. Klubben bjöd på smörgås under dagen och pizza som avslutning på en riktigt trevlig dag.

2015-04-26 Temakväll black & white, vi dansade 18-21 och bröt musiken då klubben bjöd på fika och en liten kluring som vanns genom utslagsfråga av Annika Ström och Dennis Gregorsson. Klädseln och dukning var Black & White.

2015-03-22 Under ordinarie dans hade klubben ett årsmöte där klubben bjöd på fika och 23 närvarande varav 22 var medlemmar.

2015-02-22 under ordinarie dans hade vi en kort introduktion i linedance som Anders Jansson visade. Det uppskattades och många skratt och en del steg i fel riktning blev det.