2009-11-29 — 2009-12-20
Klubben bjöd på glögg och pepparkakor under adventssöndagarna.

2009-10-25
Höstmöte hölls denna söndag. 22 medlemmar var närvarande på mötet.

2009-08-15
Höstupptakt lördag den 15 augusti vart succe igen. Vi tjuvstartarde höstsäsongen på motionsbuggen med en upptaktsfest lördag den 15 augusti. Kl 18:00 träffades 61 personer vid Degernäs Herrgård för att äta gott. Vi blev först bjudna på en god buffe. Sedan fick vi smaka på en ost buffe med ett glas rött och ett glas vitt vin till. Som avslutning fick vi kaffe och kaka. Sedan åkte vi till Jacobs Loge och dansade till Kindbergs och Blender. Några bilder från festen finns i denna länk: » Bilder upptaktsfest

2009-05-31
Dansklubben arrangerade den 31 maj dressinåkning på Otterbäcksbanan fram och tillbaka från Ängebäck vid Degerfors till Mosstorp söder om Håkanbol. Klubben bjöd på grillad mat och dryck vid Mosstorp. 27 Medlemmar följde med på dressinåkningen.

2009-04-25 — 2009-04-26
Dansklubben arrangerade den 25-26 april en Ålandsresa med Birka Paradise. Klubben sponsrade resan med 200:- till varje medlem. Klubben bjöd även på förtäring i bussen. På båten spelade Highlights. 30 medlemmar följde med på resan.

2009-03-08
Årsmöte hölls denna dag. 32 medlemmar var närvarande.